السی کے فائدے اور استعمال کا طریقہ جانیے

السی کے فائدے اور استعمال کا طریقہ جانیے

السی کے فائدے جان کر آپ حیران رہ جائیں گے۔ جو لوگ السی کو اپنی روزمرہ خوراک کا حصہ بنا لیتے ہیں وہ زیادہ صحتمند ہوتے ہیں۔ اس کا استعمال ہزاروں سال سے کیا جا رہا ہے۔ زمانہ قدیم کی طب کی کتب میں بھی اس کی شفا بخش خصوصیات کا ذکر ملتا ہے۔

السی کے بیج میں تیس سے چالیس فیصد حصہ تیل کے علاوہ اومیگا 3 فیٹی ایسڈ، ریشہ اور پروٹین خاصی مقدار میں ہوتے ہیں۔ جبکہ وٹامن بی 1، بی 2، وٹامن سی، ای، کیروٹین، فولاد اور زنک بھی پائے جاتے ہیں۔ اس کے علاوہ کچھ مقدار میں اومیگا 6، پوٹاشیم، کیلشیم اور فاسفورس بھی موجود ہوتے ہیں۔

السی کے بیج کی تاثیر پہلے درجے میں گرم ہوتی ہے۔ اس کا تیل بھی استعمال کیا جاتا ہے، لیکن السی کے بیج استعمال کرنا زیادہ مفید ہیں۔ کیونکہ یہ تیل جلدی خراب ہو جاتا ہے اس لیے کم مقدار میں خریدیئے اور جلدی استعمال کر لیجیئے۔ یاد رکھیئے کہ اس تیل کو کھانا پکانے کے لئے کبھی بھی استعمال مت کیجیئے۔

السی کے فائدے


السی کینسر کو بڑھنے یا پھیلنے سے روکتی ہے۔ اس میں غیر حل پذیر ریشے بھی بھاری مقدار میں ہوتے ہیں۔ یہ نا صرف جراثیم اور وائرس کو دور کرتے ہیں بلکہ جسم میں رسولی بھی بننے نہیں دیتے۔ ڈاکٹروں کے خیال میں یہ ریشے ایسٹروجن ہارمون کو جسم سے نکال دیتے ہیں اور اسی ہارمون کی وجہ سے ہی جسم میں رسولیوں کی افزائش ہوتی ہے۔ یوں جسم میں رسولی نہیں بن سکتی اور اگر پہلے سے کوئی رسولی موجود ہو تو وہ بڑھنے نہیں پاتی۔

السی میں بہترین قسم کا پروٹین ہوتا ہے۔ جو لوگ کسی وجہ سے گوشت یا مچھلی نہیں کھا سکتے، وہ السی کے بیج کھا لیا کریں۔ اس میں اومیگا 3 فیٹی ایسڈ کافی مقدار میں پایا جاتا ہے۔ یہی جز مچھلی کے تیل میں بھی ہوتا ہے۔ یہ خون میں تھکے بننے سے روکتا ہے۔ کولیسٹرول کم کرتا ہے اور دل اور دماغ کی صحت کے لئے بہترین سمجھا جاتا ہے۔ جوڑوں کے درد اور دمہ کے مرض میں بھی مفید ہے۔


السی ذیابیطس کے مرض میں بھی بہت مفید ہے، کیونکہ یہ خون میں شکر کی مقدار کو متوازن کرنے کی صلاحیت رکھتی ہے۔ اس میں موجود فیٹی ایسڈ غذا کے جزو بدن بننے کے عمل کو تیز کرتے ہیں۔ ان کی وجہ سے جسم میں سے فالتو چربی کے پگھلنے میں مدد ملتی ہے جس سے وزن کم ہوتا ہے۔

یہ قبض میں بھی فائدہ مند ہے کیونکہ اس میں بہت زیادہ ریشہ اور قدرتی لعاب ہوتا ہے۔ اس کے روزانہ استعمال سے ہاضمہ کو طاقت ملتی ہے۔

حاملہ اور دودھ پلانے والی خواتین اگر روزانہ ایک چائے کا چمچ السی کا تیل پی لیا کریں، تو بچے کا دماغ تیز ہو جاتا ہے۔ اور اگر سکول جانے والے بچے اس تیل کے 5 قطرے روزانہ پی لیں تو وہ سانس کی بیماریوں سے محفوظ رہتے ہیں۔

ایک تولہ السی کے بیج پانی میں جوش دے کر پیس لیں اور پی لیں۔ کچھ دن تک یہ عمل کرتے رہیں تو مثانہ کی پتھری نکل جاتی ہے۔

السی کے استعمال کا طریقہ


السی کے بیج کا چھلکا کافی سخت ہوتا ہے۔ اگر اس کو بغیر چبائے کھا لیا جائے، تو ہمارا ہاضمہ اس کو ہضم نہیں کر پاتا اور یہ سالم ہی خارج ہو جاتا ہے۔ اس لیے ان کو استعمال کرنے کا سب سے بہترین طریقہ یہی ہے کہ ان کو پیس کر کھایا جائے۔

آپ السی خرید کر اس کو چھان کر اور صاف کر کے فریج میں رکھ دیں۔ روزانہ صبح خالی پیٹ جتنی ضرورت ہو اتنی ہی مقدار کو گرائنڈر میں پیس کر پانی کے ساتھ کھا لیا کریں۔ یا پھر صرف ایک ہفتے کی خوراک کو پیس کر کسی ہوا بند بوتل میں ڈال کر فریج میں رکھ لیں۔


روزانہ ایک چمچ کا استعمال کافی ہے۔ ایک ہفتے کے بعد دو چمچ تک بڑھا دیں۔ استعمال شروع کرنے کے پندرہ دن کے بعد سے آپ کو اس کے مفید اثرات محسوس ہونے لگیں گے۔ لیکن بعض لوگوں کو ایک مہینہ بھی لگ سکتا ہے۔ لیکن اس عمل کو جاری رکھنا آپ کو بہت سی بیماریوں سے بچائے رکھے گا۔

السی کے فائدے جان کر جب آپ اس کا باقاعدہ استعمال شروع کریں، تو ایک بات کا خاص خیال رکھیں، وہ یہ کہ آپ نے اپنی روز مرہ کی روٹین سے زیادہ پانی پینا ہے۔

السی کے فائدے اور استعمال کا طریقہ جانیے

Related Posts

السی کے فائدے اور استعمال کا طریقہ جانیے
4/ 5
Oleh

3 Comments

June 22, 2021 at 9:49 AM delete

آپ نے جو جو بات السی کے بارے میں کہی ہے بالکل سچ ہے اللہ تعالیٰ آپ کو جزائے خیر سے نوازے آمین

Reply
avatar
February 12, 2022 at 7:15 PM delete

جزاک اللہ 😍 😍 😍 😍 😍 😍

Reply
avatar
February 12, 2022 at 7:15 PM delete

بہترین معلومات فراہم کرنے کا شکریہ

Reply
avatar